czwartek, 23 grudnia 2010

06.Itsudatte my santa!




Ho Ho Ho, jak to ma zwyczaju mówić święty mikołaj. Czas na następną notkę. Trochę szkoda, że tak mało osób nas odwiedza. Może macie jakiś pomysł, żeby coś z tym zrobić? Będę wdzięczna za wszelką pomoc. ^_^ To już jutro, Święta Bożego Narodzenia. Dzień, którego większość z nas wyczekuje. Można zjeść pyszne pierogi, świąteczne ciasto i sprawdzić czy Twoje domowe zwierzątko mówi. Moja kicia niestety nie umie mówić w wigilię albo ....ona się obraziła na mnie i się nie odzywa do mnie jak chcę pogadać w wigilię! o! >.<>

Zdrowych Wesołych Świąt, spędzonych w gronie rodziny,

Dużo zdrowia, szczęścia,

Hucznego wejścia w Nowy Rok i jeszcze wiece chęci to czytania naszego bloga.

Czi i Ani

Zapomniałam dodać, że już nie będę sama tłumaczyć i dodawać na bloga angielski tekst. Angielską wersję strony można zobaczyć tutaj --->

Czy wierzycie w Św.Mikołaja? Tego grubego, starszego Pana z długą brodą, ubranego w czerwony strój? Tak, ja też nie wierzę. Ale w biuściastego mikołaja w przykrótkiej sukience nie jedna osoba by uwierzyła. Tak właśnie wygląda Mai, początkujący mikołaj. Jedyne co potrafi wyczarować to ...ryba. Nie wiem jak wy ale ja bym nie chciała dostać pod choinkę ryby w kolorowym papierze. Właśnie dlatego Mai trenuje, aby stać się lepszym mikołajem i móc spełniać wszystkie świąteczne marzenia.

Pewnego grudniowego wieczoru, dokładnie w Wigilię nasz główny bohater spaceruje z niezbyt radosną miną po mieście. Spotyka Mai, która obiecuje mu, że sprawi, aby chociaż przez jedną noc był on szczęśliwy. Ale zaraz, zaraz ...wigilia? nieszczęśliwy chłopak ? Jak można być nieszczęśliwym w Wigilię? Przecież to najlepszy cień w całym roku, prezenty, wolne od szkoły i jak tu się nie cieszyć? A jednak można. Nasz bohater ma na imię...Mikołaj i urodził się właśnie 24 grudnia. Nienawidzi z tego powodu świąt. Rodzice Mikołaja wyjeżdżają co roku zostawiając go samego w domu, aby mu jakoś to wynagradzając obsypują go prezentami. Jednak to nie jest to czego pragną w dniu swoich urodzin. Zamiast drogich prezentów wolał spędzić czas z rodziną.

Itsudatte my santa! to kolejny owoc pracy Akamatsu Ken'a , autora Love Hina i Mahou Negima Sensei. Jest to dwuodcinkowa OVA. Od strony technicznej prezentuje się całkiem nieźle. Tym bardziej, że anime wyszło 2005 roku więc cudów w dziedzinie animacji nie można się spodziewać. Ale wszystko nadrabia kreską i ładnie zaakcentowanymi światłami. Sceny z widokami świątecznych ozdób na ulicach wyglądają naprawdę świetnie.

Kilka słów ode mnie. Tak właściwie to już sporo powiedziałam we wcześniejszej części tej mini recenzji. Dodam jeszcze tylko tyle, że od jakiś 3 lat , w okresie świątecznym Itsudatte My Santa jest dla mnie jak "Kevin sam w domu". Oglądam to co roku, biorę coś dobrego do jedzenia, wygodnie ułożę się na łóżku i oglądam chociaż znam to już na pamięć.


Grafika

Niestety Ani nie miał weny więc grafika tylko ode mnie. :3

avatary











Sygnatury

















Tapety



























AMV

Greatest Time of Year -K-on ! by Czi





I to na tyle, do następnej notki i jeszcze raz Wesołych Świąt! :D


3 komentarze:

  1. Jak ja uwielbiam czytać twoje recenzje, jestem przekonana, że potrafiłabyś zachęcić do oglądania nawet do najmniej zachęcającego anime. Z każdą twoja notką moja lista anime do obejrzenia rośnie, a ja niestety mam amło czasu, a nawet czasami nie mam go wcale, ale przecież feie przed nami!! ;D
    i oczywiście jutrzejsze ŚWIĘTA!! Jak ja je uwielbiam ;D
    Tobie, yyy to znaczy Wam wszystkiego najlepszego, abyście byli szczęśliwi i zawsze zdrowi, aby spełniły się wasze marzenia itp itd! ;d
    WESOŁYCH ŚWIĄT! Piasekp5

    OdpowiedzUsuń
  2. Waaahhh, dziękuję *hug* nie sądziłam, ze moje wypociny, które nazywam recenzjami, komuś się spodobają. :_;' ano, ferieeeee i jeszcze czas do sylwestra ...no i ....Święta! Ale ja dopiero do kolacji zasiądę ok 20, jak tata z pracy wróci. T.T' Praca taty no daikiraiiii,.... muszę tak długo czekać, żeby zjeść pyszne pierożki made by ja i moja mamusia. :_:"

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na nową notkę www.mangi.blog.onet.pl i wesołych świąt :) PS. Świetna notka i szablon! Pierwszy awatar mnie rozczulił xd.

    OdpowiedzUsuń