niedziela, 24 października 2010

04. Grafika Czi/ Czi's graphic

   Nie mogłam się zalogować na swoje konto więc piszę od Aniego. :3 Nie mówcie mi tylko, że trzeba mieć konto na google, żeby pisać na blogspot? x.x Zakładałam bloga na mail z WP. No ale nieważne. Nie chce mi się pisać nic więc, dam tylko grafikę. Nie jest tak dobra jak Aniego ale chyba też nie jest najgorsza. xD"

    I couldn't log into my account so I write from Ani. : 3 Don't tell me only that you must have a google account to write on blogspot? x.x I put a blog on mail from WP (Wirtualna Polska-Virtual Poland). But no matter. I don't want to write anything so I will give only a graphic. They aren't as good like Ani's but I think it isn't the worst. xD "

Avatary 



















Tapety/Wallpapers 






 I to na tyle,  mam jeszcze trochę sygnatur ale zostawię je na następną notkę. xD Papa , idę poczytac KHR :3
And so it's end, I still have some signatures but leave it to the next note. xD Bye Bye, I'm going to read a KHR : 3

Czi 

7 komentarzy:

  1. Twoją grafikę też lubię :P
    Ani mnie nie informuje o nowych notkach, możesz mu przekazać Czi, że strzelam focha ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybacz, ... Myślałam, że o jednej notce nie zostałam poinformowana i byłam przekonana że to Ani ją napisał ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. hejka... jak dla mnie ta grafika jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko fajnie wyszło (ale na miłość boską czemu prawie same baby? T^T) ale tapeta z Miku & Neko-chan jest wprost genialna~! Mogę nią pogwałcić pulpit jak mi się samce z Gundam 00 znudzą? :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna grafika~! Mam nadzieję że się nie obrazisz gdy wykorzystam sobie któryś avatar? :D A tapetę z Hibarim już sobie ustawiłam. ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaa *o* dawno u Ciebie nie byłam (na tyle dawno żeby móc się bać że o mnie zapomniałaś) ale szablon to Ty masz naprawdę śliczny. Ta laska jest taka kawaii *o* dodatkowo grafika w notce niezła. Zapraszam na nn mangi.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ummm jak słodko, prowadzić bloga z chłopakiem :) (i nie jest to ironia!) skoro Twój chłopak wybierał bohaterkę na szablon, widocznie lubi kawaiiste laski, miej się na uwadze :P

    OdpowiedzUsuń